وبلاگ محمد حسین

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
نویسندگان

سیاست داخلی و دوستداران رهبری

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ق.ظ

نمی دونم شما تو کدوم جبهه سیاسی هستید؟ دوستدار احمدی نژاد؟ دوست دار روحانی؟ دوست دار آمریکا؟ دوست دار...

من خودم رهبر رو خیلی دوست دارم - نه اینکه با تمام دل و جون ، نه ، دروغ چرا؟ در حدی که میدونم انسان بسیار خوب و دانایی هستن و هیچ کسی رو لایق رهبری نمی دونم غیر از ایشون و می دونم خیر و صلاح خودم و مملکتم به دست ایشونه. یعنی با اونکه به عنوان مرجع تقلید هم ایشون رو قبول دارم ولی اگه درخواست شهادت در راه خدا رو بدن فکر کنم اجرا نکنم... ( حالا غریبه که نیست ، خودمونیم ، شاید اگه امام زمان (عج) هم حتی بگن و به من دستور شهادت بدن ، نتونم این کار رو بکنم ، شاید برای جنگ و زخمی شدن هم پام بلرزه... بماند، ایشالله که درست میشم ) ، خلاصه اینکه ما اینقدر دوست دار و دنباله رو ی رهبر هستیم.

اما تعجب می کنم از کسایی که خودشون رو پیرو پر و پا قرص یک جریان فکری و یا شخص خاصی می دونن . مثلا همین کسایی که آرزوشون شهادت در راه رهبر و آرمان های رهبری هست ، ولی به گفته های رهبر توجه نمی کنن!!!!!!!!!!
چطور؟
مثلا من دیدم رهبر در برخورد با آقای احمدی نژاد نوعی رفتار می کنه ، ولی کسایی که خودشون رو ولایی می دونن جور دیگه ای تو بلاگاشون و حرفاشون با این آقا رفتار می کنن!!!!!!!!!!
مثلا رهبر یه جور با آقای هاشمی رفسنجانی برخورد دارن ، کسایی که خودشون رو پیرو رهبر می دونن یه جور دیگه!
بابــــــــــــااا! ، یه سوال دارم از این آقایون: مگه خود رهبر بلد نیست منظورش رو مستقیم و بی پرده به اون آقایون بگه؟
مگه به ما گفتن (و دستور دادن که ) تو خفی نوعی برخورد کنیم و خودشون نوع دیگه ای؟
خیلی عجیبه!
تو تلویزیون هم دو نفر اومده بودن نشسته بودن روبروی هم ، یکی می گفت رهبری منظورش این بوده ! و ما این رو از پاره ای از سخنان ایشون فهمیدیم ، اون یکی هم می گفت نه رهبری منظورشون چیز دیگه ای بوده! و ما هم یه چیزای دیگه ای برای نشون دادن داریم!!!
حالا خوبه ایشون حی و حاضر هستن و این همه تفسیر ازشون میشه!!!
بابا ! واقعیت همینی هست که هست ! اگه ایشون تقیه کردن ، شما چرا تقیه نمی کنید ؟ اگه ایشون منظورشون رو صاف و پوست کنده نگفتن ، شما چرا کاسه داغ تر از آش میشی؟
ایشون اگه سیاست رو گذاشتن بر جذب حداکثری ، شما چرا دنبال دشمن تراشی هستی؟
مگه فکر کردی رهبرت نادانه؟ (پس اصلا چرا به رهبری قبولش کردی؟) یا فکر کردی دست و پاش بسته است و وظیفه ی دفاع از خودش رو به شما سپرده؟( پس یه سند و مدرک بیار تا ما هم همینکار رو بکنیم ، مگه اینکه خواب دیده باشی که خواب حجت نیست!)

آدمی که یه نفر رو به عنوان پیشوا انتخاب می کنه ، سعی می کنه تا اونجا که می تونه از اون تقلید کنه. چشمش به رفتار اون باشه . اگه خندید ، بخنده . اگر گریه کرد ، گریه کنه . اگر برای جنگ آماده شد ، برای جنگ آماده بشه...

می خواستم در مورد باقی سلایق سیاسی ( مثل کسایی که آمریکا دوست هستن ) هم بنویسم که انگار مطلب خیلی طولانی میشه...
فقط این مطلب رو بگم که یکسری علل برای شهادت امام جعفر (علیه السلام) و همین طور امام کاظم (ع) بیان می کنن ، از جمله عدم تقیه ی شیعیان!!!
می گن که امام یکسری از مسائل رو به شیعیان یاد می داد و به اونا می گفت که این مسائل رو در خارج از محفل خودمون بیان نکنید. و تظاهربه غیر کنید.
ولی شیعیان اون حضرت ( که شاید نشه بهشون گفت شیعیان ) ، وقتی با فهم کم و ضعف استدلال سایر مسلمان ها روبرو می شدن ، شروع می کردن به استدلال و قانع کردن و فهماندن و ترویج مذهب بر حق تشیع...(خوب حتما پیش خودشون فکر می کردن دارن کار درست رو انجام میدن!)
وضع طوری شد که حضرت اسم و رسمی بهم زدن و در بین عموم شناخته شدن و طرفداران زیادی پیدا کردن (فقط 4000 دانشمند در مکتب حضرت رشد پیدا کردند) و خلیفه ی وقت که این وضعیت رو دید و حضرت رو مانعی در برابر خواسته هاش مشاهده کرد که روز به روز به تعداد پیروانش افزوده میشه ، نقشه قتل اون حضرت رو گرفت ...
وضع طوری شد که امام شهید شد ، امام کاظم ع تا مدتی مخفیانه زندگی می کرد و بسیاری از همون شیعیان قتل عام شدن و یا اونقدر جو خفقان و ترس حکم فرما شد که جرات بروز مذهب و روش خودشون رو پیدا نکردند ( میگن درصد خیلی کمی از علمی که امام به پیروان خودشون یاد دادن الان به ما رسیده! )

خلاصه اینکه (من فکر می کنم) باید چشممون به کسی باشه که قبولش داریم ، حتی اگه تقیه کرد ، ما هم باید همون کار رو کنیم. و اگه مطلبی گفت ، ما هم باید عینا همون رو بگیم ، نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کمتر. درست مثل نماز جماعت.

ها؟ بد می گم؟
نظرتـــون؟؟؟


یا علی

  • محمد حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی