وبلاگ محمد حسین

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
نویسندگان

چرا من بدن نیستم

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ
من چرا بدن نیستم؟
سلام
به چند دلیل من این بدن نیستم:
• برای اینکه در جایی من هستم و این نیست.
• برای اینکه من بیشتر از این هستم.
• برای اینکه این امثال دارد و من بی مثالم
• برای اینکه این را خصوصیات مادی است و من را خصوصیات معنوی مثل
o وزن و جرم و سرعت و رنگ برای بدن و
o مشاهده و درک و اندازه گیری و فهم و خواندن و گفتن برای من
 من مشاهده کننده هستم و او بخشی از مشاهده شده
 من فهمنده هستم و او بخشی از فهم شده
 من سنجنده (قدیر) هستم و او بخشی از سنجش شده.
 من مالک هستم و او مملوک
 من محیط هستم و او بخشی از احاطه شده
• برای اینکه من این را دارم و مالک این هستم
• برای اینکه هنگامی که از این کم می شود از من کم نمی شود و وقتی عضوی از او قطع می شود من همانم
• و با رشد کردن این ، من همان که بودم می مانم
• و با فرتوت شدن این من همان که بودم می مانم
• و با تغییر مداوم این ( سلول هایش مدام تغییر پیدا می کنند ، هم درون سلول ها و هم خود سلول ها و هم کلا از بین رفتن سلول و جایگزین شدن یک سلول بجای این )
• برای اینکه من این نیستم. ( خیلی ساده است . من می توانم از خودم بپرسم که آیا من و این یکی هستیم؟ و بعد معلوم می شود که نه )
• و
• و
• و
یا علی
  • محمد حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی