وبلاگ محمد حسین

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
نویسندگان

سلام

اخبار خوش و عالی یکی می آیند و می روند و بجای اینکه تاثیر مثبت بگذارند ، در منفی های یکدست بازار سوخت می شوند .

به نظر شما اختلاص های چند هزار میلیاردی امثال بابک زنجانی رقم بزرگتری داشت یا پولی که جناب دکتر روحانی در این مدت از سهام ما برده اند؟

اهل هیاهو و جنجال نیستم ، ولی باید بفهمند که با دسته ی کورها طرف نیستند.


اگر امروز بنشینیم و به کارهایشان نگاه کنیم و فقط مشاهده گر این باشیم که چطور دست در جیبمان می کنند و به ریشمان می خندند ، فردا یک چیز هم بدهکار خواهیم شد.


آخر مگر این پول ها را ما از راه حرام بدست آورده ایم که اینطور دارند از دستمان خارج می کنند؟ و صدای کسی هم در نمی آید؟

باید به ایشان بگوییم که این روشی که برای کم کردن نقدینگی پیش گرفته اید روش درستی نیست ،

پول سهامداران خرد و بدون رانت و تازه وارد هر روز کم و کمتر می شود و در عوض رانت داران سیستم اقتصادی دولت و شرکت ها هر روز متمول تر و متمول تر می شوند .

آقای روحانی ، این پولی که از جیب ما می رود ، به جیب چه کسانی وارد می شود؟

آقای روحانی ، چرا شما که بالاترین مقام اجرایی کشور و مسئول اقتصاد کشور هستید و بیشتر از هر کسی باید به اخبار و اطلاعات اقتصادی اشراف داشته باشید ، درست در زمان شروع ریزش دم از سرمایه گذاری در بورس زدید و مردم ساده ی از همه جا بی خبر را که به شما اعتماد کردند و شما را به چشم یک انسان دانا و خیر خواه می نگریستند را تشویق به سرمایه گذاری در بورس کردید؟

آقای روحانی ، غیر از شما ، چه کسی می تواند مسئول این عوامل و اتفاقات باشد؟

یا علی

نظرات  (۱)

  • طراحی بنر
  • سلام.فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.طراحی لوگو(بنر متحرک) برای وب شما در سریع ترین زمان ممکن.هزینه طراحی 5هزارتومان می باشد که به مناسبت ماه رمضان 50 درصد تخفیف برای وبلاگ های مذهبی در نظر گرفتم یعنی فقط دوهزاروپانصد تومان.(به تعداد محدود).قبل و بعد از طراحی می تونید با شماره من در ارتباط باشید.برای وبلاگ های ضدفرهنگی بنر طراحی نمی شود.داشتن بنر متحرک و تبادل بنر با وبلاگها موجب افزایش بازدید و در نهایت به افزایش نظرات منجر می شود.جهت مشاهده نمونه بنر های طراحی شده مراجعه نمایید.التماس دعاtlogo.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی