وبلاگ محمد حسین

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
نویسندگان

آیا این حرف ها دروغ نیست؟

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ

سلام دوستان،
به نظر می رسد که دولت فعلی دروغ هایی به مردم می گوید که نمی توان نادیده گرفت. حال باید چه کار کرد؟ آیا می توان با چنین دولتی همدل و همزبان بود؟ آیا دولت با ما همدل و همزبان هست؟
یکی از نشانه هایی که به نظر من دروغ می رسد درخواست شخص رئیس جمهور از مردم برای سرمایه گذاری در بورس بود که بلا فاصله بعد از سرمایه گذاری قیمت ها شروع به سقوط کرد ...
یک نمونه از نشانههای دروغ به نظر من حرف خود آقای روحانی بود که قبل از انتخابات می گفت در پرداخت یارانه تغییری نخواهیم داد ولی...
یک نمونه از نشانه های دروغ به نظر من حرف خود رئیس جمهور بود که گفت تورم کاهش پیدا کرده است...
همین طور موارد بسیار بسیار زیادی از حرف هایی که به نظرم دروغ می رسد در ذهن دارم..
به خصوص اینکه من در بورس فعال هستم و می بینم که وزیر اقتصاد این دولت چه طور حرف هایی می زند و فردا عکس آن ها را عمل می کند.
آیا اینها دروغ نیست؟
آیا اینها نیرنگ و حقه نیست؟
خوب چه طور با همچین کسانی ما یک دل و یک رنگ باشیم؟
لطفا باز نشر کنید تا این صدا به گوششان برسد.

نظرات  (۱)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • استاد پناهیان:
    175 شهید غواص با لب های تشنه آمده اند تا ملت را سیراب کنندو کسی به خاطر کمبود آب،
    ملت را ذلیل بیگانگان نکند...!!
    .
    این دولت فعلی که....!!
    بماند!!!!
    .
    التماس دعا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی